Donatie

Wilt u ons werk steunen, dan kunt u kunt hieronder eenmalig een bedrag storten via IDEAL :

[binnenkort vindt u hier ons donatieformulier met iDeal]

Wil je op de hoogte  blijven van onze activiteiten, vul dan hieronder uw gegevens in, dan krijg je onze nieuwsbrief:

Donateur
    U kunt ook donateur worden. Donateurs hebben gratis toegang tot onze serie-avonden ‘Buren vertellen’. Via de email houden we u op de hoogte van deze avonden.
    Regel dan vandaag nog een automatische overschrijving onder vermelding van ‘donatie’ naar bankrekeningnummer NL50INGB0000120952
    ten name van Kerk en Buurt Westerpark te Amsterdam.
    En stuur een mailtje naar onze penningmeester Teresa Klerkx, penningmeester@kerkenbuurtwesterpark.nl.
    Dan ontvangt u onze nieuwsbrieven en de aankondiging Buren Vertellen.

U kunt ons ook gedenken in uw nalatenschap. Dat kunt u regelen bij de notaris.

Kerk & Buurt Westerpark is een ANBI erkende instelling. Giften aan Kerk & Buurt kunt u, boven een bepaalde drempel, aftrekken bij uw opgave voor de Belastingdienst. Het ANBI nummer van Kerk & Buurt Westerpark is RSIN 8134-34-725